CWC, Germany

Resan:
Först sthlm på onsdagen , då jag direkt for till min moster Lena i Hässelby och slagga över natten.
Torsdagen var resedagen, vi flög från Skavsta direkt till Bremen.
När vi kom fram hade vi hela eftermiddagen på oss att gå på den fantastiska julmarknaden som var där. belysning och trevliga stånd everwhere !
Sen så finns det en trevlig historia som börjar med att Anny och Clara vinkar åt två kineser när vi sitter på Subway , och som slutar med att ena blir kär i mig x'D
Iafl så gick vi och shoppade med dem, lite jobbigt att dom var världelös på engelska. men dumma som vi var så trodde vi att dom var tyskar ! Ställde lite frågor ex. "How do you say Bremen in German?" lite konstiga blickar man fick då eller ?
Sedan tog dom oss till massa andra kineser, där vi frågade "Is this your familly?" , men det roliga var att det var deras Team ! så där fatta vi först att dom var Cheerleaders från China :'D piiinsamt
Iafl , senare mot kvällen träffade vi Japaner, huuuur roliga som helst ! (Claras bf nr 1 and bf nr2 ! )
Sjukt duktiga Cheerleaders oxå ;) men verkligen en lyckad kväll !
poselights----
jag och joski
Fredagen blev det affärer på dagen , sedan träning på kvällen.
practice med MFC
Anny + Thailändare
Lördagen tävlingsdagen. Soft för mig men joobbig för de tävlande tjejerna+Aleks.
Här kan du se tävlingen från dag 1 :

Och Norge, guldpristagarna



På kväller på lördagen skulle vi även på bankett .. hehe , vad hände med den.? jo där kom vi finklädda till nån fest ! :o men vi var iafl bäst på att dansa och snyggast ! :D men jag och Anny fick för oss att leava tidigare, så vi började gå i highheels och klänning ute i kalla tyskland. träffade chineserna på station, och jag visste inte vad jag skulle säga när pojken gav mig en låda med choklad hjärtan ! :o

Söndag sista chansen att inte komma sist ! och så sjukt mycket bättre vad dem också . (SE NEDAN)
Men tydligen så räckte det inte för dessa jävla tyskdommare ! SÅG NI ENS PROGRAMMET? ehm.. nej !
kvällen var ju trevlig ! middag med laget , sen jag, anny å clara en sista look i Bremen , och träffade även en massa cheerlag som firade pallplatserna ;) sen blev det sorgligt när vi tänkte säga hejdå till kina killarna. pojken såg ju ut att nästan börja gråta :'o


Måndag, hemresa. sorgligt . Bremen var en riktigt trevlig stad även om folket var läskigt XD
och gissa vem som kom springandes till tåget efter mig 5min innan vi skulle åka ? jo Hongkongaren ! nästan som i en film bortsett att jag var den som glatt vinkade hejdå och andra satt å grät fatt det var sorgligt :P :D Det var ju synd om honom :( vem gillar att krossa hjärtan ?
Iafl så gick hela dagen åt att resa, och kom hem ca 12 på natten .

kan samman fatta resan som lyckad , trots en sista placering i cheerdance kategorin . men vi svenskar kan ju glädja oss åt att ?Power cheer ? tog silver i groupstunt ! så helt värdelösa är vi ju inte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0