fredag/lördag

Vad händer i helgen ?

Min helg:
Fredag - idag , nyss kommit hem. jag och Emma lyckades hitta blått tyg att göra band till våra tjejer ! :D även att vi fick dom sjukt mycket billigare ;)
Iafl så har jag lovar morsan att städa :) så ska snart sätt i gång med det. sedan tänkte jag kanske göra lite på matte hemprovet . men kommer förmodligen inte orka ...
Sedan blir det Idol . och ska satsa på tidig läggning. :)
Lördag - Julle Uppvisning! ska vara där kl 10.00 , och hjälpa till att fixa, ledar möte 12.00 , sedan börjar stressandet med att få alla färdiga till första uppvisningen 14.00, sedan en till uppvisning 16.30 , och sista är 19.00 .  Har planerat att spendera natten hos Anton , får se om jag orkar :)

Så i morgon kommer det nog inte bli något bloggande :* puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0