hehehehe

HUR bra går det inte för mig i skolan nu då ?! :D

Skrev NK prov igår , guess what MVG ;) precis !
och bortsett ifrån det så har man fått MVG i spanska, engelska, kemi, matte , samhälle .
och ja, jag skryter
Men väntar bara på att det snart ska vända x'D

kommande kemiprov te veckan som jag verkligen inte känner mig taggad på :P
men jag vet iafl att jag inte e helt borta i skallen ;D och det vet ni också nu ;)

även att tjejerna var sjukt duktiga idag på träningen :D så dom fick en liten belöning ;)
nu ska vi bara fixa med kläder tills på lördag ..

kl, 14.00, 16.30, 19.00 .
50:- förköp intersport

IT'S A CAN'T MISS ! ;)

Kommentarer
Postat av: evelina såklart

I'll be there on saturday 16.30 ;)<3

2009-12-04 @ 13:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0