JulUppvisning (tävling)

Jul uppvisningen med Julle United, med temat Tävling.
Det var ju hur kul som helst ! lite mycket stress dock , eftersom detta är första gången jag inte bara har mig själv att ha koll på utan nu hade jag även småungar att se till ;)

Men första föreställningen gick väl rent utsagt åt helvete för mig xD
men KUL vare ju :D

Andra var lätt kvällens bästa ! ;D dock gjorde man väl en del småfel då också :P

Sedan på 3:e så fick jag köra hela dansen utan poms xD mycket lättare, men kom lite före på en del ställen ändå :P
och talangdansen gjorde jag ju nästan hela tiden hoppen för tidigt xD haha ;)

men kuuul kväll :)
nedan ser ni tävlingsdansen från 2:a uppvisningen(inzoomat på mig ser bättre ut i helhet) Evelina som filmat


även att ALLA var så sjukt gulliga ! :)
SE , från min lillasyster EvelinaFredin <3 ilu
Halsband från älskade ewe

Från en av småttingarna(Tilda), hur sött var inte det ?
+ att alla föräldrar är så sjukt gulliga mot oss :)
tulpan ? tavla

Från föreningen , till alla ledare. :D amazing !!
HSM ticket :)

Kommentarer
Postat av: lillasyster (L'

jag älskar dig så mycket storasyster!

2009-12-08 @ 21:43:52
URL: http://www.ewweffrediin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0