SYstER♥



älskade Evelina Fredin.
Tack för att du finns där för mig så många gånger, och för alla underbara ord jag får utav dig.
Vill bara att du ska veta att du betyder oerhört mycket för mig , och vet inte hur jag skulle klara mig utan dig :)
Du är stark och mogen för din ålder, känns nästan som om vi är jämnåriga :)
Men iafl så vill jag att du ska veta att jag inte kommer glömma bort dig över jul,nyår osv.
när jag kommer hem igen så får vi hitta på något dirr !

Jag finns alltid för dig, även om det ibland bara är du som har svaret på problemen .
älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: evelina såklart

men älskade hjärtat, jag kommer altlid finnas för dig, & det vet du!

Du klarar dig så bra utan mig, menjag skulle ALDRIG, jag menar det verkligen , ALDRIG I HELA MITT LIV klara mig utan dig du betyder så mycket för mig! jag älskar dig sofie. & när du kmr hem så får vi skärpa oss. at det ska ta TRE månader innan vi ens ses, & vi bor inte 20 timmar ifrån varandra heller, <3

2009-12-04 @ 18:45:46
Postat av: SA

vi klarar oss inte utan varandra , BÄST TILLSAMMANS !



verkligen ! men har man mycket för sig så äre svårt :/ men det kan inte vara så omöjligt ! <3 puss

2009-12-04 @ 19:36:01
URL: http://perfectcute.blogg.se/
Postat av: evelina såklart

just de (((:



ah jo dt äre ju.. <3<3

2009-12-04 @ 19:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0