Thailand

Tjena allihopa,
Gash , vad jobbigt det var att flyga.  försenade osv.
Men iafl , när man väl kom fram så vad allt mycket bättre än förväntat.
Mycket shopping, fin lägenhet, nära till stranden och pooool ! :D

härligt härligt , dock första Thaimaten jag åt var inte något plus :(

Änsålänge har man inte hunnit med så mycket.

Nu är det inflyttningsfest på G hos Janne och hans kvinna.
Inte så mycket för en 16-årig tjej, mest en massa yrgubbar xD

Även att jag lyckades få med mig cameran , men glömde minneskortet XD HEHE .
Har iafl köpt en nyt nu , ¨så idag har man kunnat knäppa lite bilder :D

Här ser ni några :
får se om jag får tid för någon mer uppdatering inom snart (L)

FRUITS
Godaste frukten EVER
stranden
Stranden .

utsikten ooja
UTSIKT , ser ni stranden?
the view
UTSIKT! dock lite molnigt, och bild taget p eftermiddagen
lägenheten i Thailand
lägenheten
vardagsrum
Vardagsrum
bed osv.
Min säng
hehe , 17:e vaningen
Höhöh, 18:e våningen , inte helt fel :D
the kitchen
Mitt kök

Nu är det inflyttningsfest hos Janne, en massa tjocka svenska gubbar. och en massa Thailändare ;)
Lyuckey me att det fanns dator med internet !

fest hos Janne
Grillad gris XD ser inte så mysigt ut, men smakade gymt gott faktist :)
fest
festfest

Kommentarer
Postat av: evelina såklart

svergie saknar dig gumman :)<3

2009-12-19 @ 17:31:40
URL: http://www.ewweffrediin.devote.se
Postat av: josefin wiklund

åååh så avis jag bir, det ser så härligt ut ! :) relaxa och njut av värmen nu innan du kommer tillbaka hit till snöstorms sverige, woho ! då ska vi åka pulka ner för backarna och ha snöbollskrig ;D sen så får du bestämma en present sjäv som du vill ha av mig som både födelsedag och julpaket ! I MISS AND LOVE YOU :) <3

2009-12-19 @ 17:38:37
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0