10/4-10

Dygnet började väl med Talang tittande kl 03.00 på morgonen, sen somnade man väl efter det.
Det jobbiga var ju att jag blev trött kl 22 på kvällen eller nåt , men somnade inte förän typ 4 :S knepigt

sen kom man inte upp ur sängen förän 15.00 ? , hel knepigt dygn må jag säga

Iafl så har det varit underbart väder idag ! det ska man inte klaga på. Nu hoppas vi på en vår snarast! :D
Jag drog ut och sprang i eftermiddagssolen i ca 20min också när jag kommit hem :) SOFT

Senare på kvällen testades MCn för första gången (pappa körde) (A) Men det går finfint :D tihi , kommer blåsa om alla moppefjantar ;) .. nu väntar man bara på körkortstillståndet som skulle ta 6-8 veckor att få '-.-

Iafl så drog det till Jossa och myyyste . Där vi även fick besök av en anton westin :)
dom höll på att muppa med Antons hår, medan jag satt och hade "hjärtont" till Twilight xD

Vill även tillägga en sak : AntonSvensson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0