SHOPPING !

EN efterlängtad dag, med massa shopping :D

skorKLÄDERsmink + smycken
knäskydd
Rättså mycket blev det (A)
Ska se hur lång lista jag får till ;)

  • Fina skor  -  Din sko  (till fint, samt att de var väldigt stabila)
  • Rutig skjorta  -  Vero Moda
  • Randig tröja  -  MQ
  • Svart "väst"  -  Cubus
  • Randig tröja  -  H&M
  • Blå skjorta  -  H&M
  • Guld-svart klänning - H&M
  • Grå Jeans  -  MQ
  • Ljusrosa BH  - H&M  (Nästan förliten, men den var på REA och snygg) ;)
  • Mörkrosa BH  - H&M
  • Alla tre rosa trosorna - Gina Tricot
  • Knäskydd  -  Stadium   (Nu ska jag ta mig fan slippa blåmärkerna!)

Kommentarer
Postat av: jossa

samma bh och foundation som mig ! :D skitfina saker <3 pusspådigbabe

2010-04-06 @ 20:16:32
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/
Postat av: SofieElisabetAsp

haha , vad kul :D tack <3

2010-04-06 @ 20:20:13
URL: http://perfectcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0