17/2-10

soft dag
Matte, Kemi & Fysik , bestod den av.
Riktiga NV-ämnen, men faktist så upptäckte jag att Kemi och fysiken inte allt var jobbig och tråkig när man väl förstår :D

Hade även Samhällsprov(muntligt) som alla sa var sååå lätt. Visst, det kanske inte var svårt , men jätte lätt var det inte :/ hoppas det gick bra!

Efter skolan var det ner på stan, och äntligen träffa lillsis, Evelina <3
Helt underbart, tack för halsbandet , men du behöver verkligen inte köpa grejer till mig . du finns ändåså i mitt hjärta :) <3
från sis <3


Måste även tillägga att träningen var grym !

I morgon är det blixtkampanj på glada hudik skolan som gäller ,
vilket innebär att vi drar dit och delar ut godis när eleverna börjar och slutar. :)

Kommentarer
Postat av: evelina

Jag älskar dig storasyster.

Du är bäst!

vi får börja ses oftare, & dt behöver INTE vara i stan hela tiden ^^

2010-02-17 @ 22:20:13
URL: http://www.ewweffrediin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0