18/2-10

KAMPANJ PÅ GLADA HUDIK SKOLAN

Det började med att vi bestämde oss för att kampanja utanför skolan, eftersom vi inte tillåtits vistas i skolan.
Men en riktigt trevlig rektor kom då ut och sa, att när vi ändåså var där kunde vi väl få komma in :)
skönt att slippa kylan (!)

Men det var faktist en riktigt mysig skola, och trevligt folk som gick där :)
lyckad kampanj, dock väldigt kort.

Drog och käkade på Pulsen, sedan tillbaka till skolan. Där jag kollade 2h på film sedan slutade :D

Tränade girrrz på eftermiddagen , och det är sjukt hur duktiga dom var idag ! :D

Eftersom vi hade godis kvar från kampanjen, drog jag i hop film&godis hos Richard :)

Nu är jag sjukt trött. Även att kameran dog i början av kampanjen så jag har inte många trevliga bilder :P

joeljoelGodismoiRichard



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0