9/2-10

Känner att jag har dåligt med tid för bloggande denna vecka...

Gårdagens träning var good (Y) börjar komma en bra bit på tävlingsdansen nu.
och jag ska kämpa på för fulla muggar för att tävla .. JAG SKA KLARA DOM DÄR TRIPPLARNA!!

Idag hade jag egentligen sovmorgon till 10.10, men for in med föräldrarna vid 8, och drog på Hudik Gym och pumpade ;)
Vilket ledde till att alla dumförklarade mig för att jag tränade när jag hade kunnat sovit :P men jag känner mig dukig iafl :D
Upptäckte även idag att klackskor verkligen inte fungerar i detta väder
Trodde även att jag hade samhälls prov idag, vilket visade sig att jag får göra ev. på torsdag istl. (Y)
Så kul att man är indelad i en grupp där vi är två moderater, en vänstervänster snubbe och en typ .. sosse? Går inte så bra att komma överens om ett gemensamt svar när det kommer till staten, företag osv. xD

Eftermiddagen spenderades med Jossa hos Tomas med film och onyttigheter :P

Även jag som försöker tagga ner på "onyttigheter" och käkade 3 äpplen och 1 mandarin idag istl, blev bjuden på donken-pommes av anton och sedan chips och cola hos Tomas ..
NOT OK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0