Äntligen kan man blogga !

Jag fick ju psyk igår på blogg.se (!)

Ingen vet vad det var för krångel -.-

I alla fall så har jag både igår och idag gått på stan och träffat folk som jag lekte med i 8&9an.
Riktigt trevligt !

Funderade även på att gymma i morse , men kände att jag behövde sovmorgonen. Jag sitter seriöst och sover på lektionerna! Orkar inte hålla ögonen öppna.

Och nu har jag precis slagit in två pressenter, ena är till Evelina, som jag ska träffa i morgon :D äntligen!
Den andra är till Jenny som fyllt år för ett tag sedan , och vi har fortfarande inte träffats och hittat på något (!)
till Eve och Jenny

Kommentarer
Postat av: evelina

älskling, så underbart att få träffa dig igen, hoppas skolan år fort som fan så kan bara kan komma direkt!

lycka till på provet!

<3

2010-02-17 @ 06:53:32
URL: http://www.ewweffrediin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0