där knäcktes dom !

Fyfan .. Jag skulle inte påstå att det är så jävla roligt att dra ut tänder.
Hemskt var det inte, jag må vara en av de få här i världen som inte är rädd för tandläkaren.
Men att vara bedövad i hela vänstra sidan av käften är inte så kul: inte kunna prata, svälja, äta, dricka.. inte ens spotta XD fan jobbigt ju .

Så konsekvensen av detta blir ingen träning för moi ikväll :/

Och i morgon bitti ska man på ett besök hos tandregleringen . Får avgöra efteråt om det blir skola , samt MUF-fika , som jag skulle vilja gå på om jag klarar :)

Kommentarer
Postat av: jossa

låter inge vidare babe <3 men du kommer må SÅ mycket bättre i helgen ;D puss !

2010-02-23 @ 16:57:12
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/
Postat av: SofieElisabetAsp

Det var inget vidare ska jag lova ! :)

OM jag vågar mig ut så här XD

2010-02-23 @ 20:34:15
URL: http://perfectcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0