HighSchoolMusical goes Gävle

Vid 10-tiden i morse åkte ledarna i Julle United till Gävle för att kolla på HSM-musikalen :)

Riktigt roligt må jag säga !
och min ketchupflaska gjorde dagen till ett stort plus ! :D haha

Framme i Gävle



Emma och jag

Sötaste Erik Julle :D ... nej juste , snygg !
Erik Julle

I väntan

Toffsbruttorna ! :)
Anny och Emma

Mr chauför
kent-ola

Chriss Larsson :D
Christina

SötEmma!
Emma

Sofie <3 Emma
Jag och Emma


Jag och Emma


josse och katrin

Mrs Julle :)
Johanna Julle

I PAUSEN

Upspagat
Emma

Downspagat
Emma

SCORPION
EmmaEmmaSofieSofie

Slutet på showen, egentligen förbjudet att knäppa/filma, men ett kort smugglade jag iafl :DHigh School Musical

Den var faktist riktigt bra, dock var alla sånger på svenska(!) , men det var bra ändå .
Man blev bara galet danssugen själv! lust att springa upp på scen och ta över ;)

Även att det var nån snygg asiat som spelade Chad, yummie ;)

Kommentarer
Postat av: Anny

Asiaten <333

2010-02-07 @ 09:28:31
URL: http://strongbaby.blogg.se/
Postat av: Emmaaa

wiiie:D love u seenap

2010-02-07 @ 12:35:48
Postat av: emmaaaa

wie:D

love u sofie/senap <33333

2010-02-07 @ 12:36:28
Postat av: SofieElisabetAsp

Asiaten <3



gullhöna :) <3

2010-02-07 @ 12:47:02
URL: http://perfectcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0