Lovar, it'll make your day

Upptäckte ett kejdebrev i min inkorg nyss.
Tyckte det var riktigt sött , och kan behövas en dag som denna.
till alla er som känner er ensama:


Till Underbara Dig!





Du kanske inte tror på det, men det är till 100 % sanning!



1. Åtminstone 2 personer i världen älskar Dig
så mycket att de skulle dö för Din skull.




2. Åtminstone 15 personer älskar Dig på något sätt.



3. Den enda anledningen till att någon hatar Dig,
är att de skulle vilja vara
precis som Du.



4. Ett leende från Dig kan ge lycka till vem som helst,
även om dom inte känner Dig.


5. Varenda kväll tänker någon på Dig
innan han/hon somnar.


6. Du betyder allt för någon.

7. Om det inte vore för Dig,
skulle någon inte leva i dag.

8. Du är väldigt speciell och unik.

9. Någon som Du inte ens vet existerar, älskar Dig.


10. När Du gjort ditt livs största misstag,
kommer det ändå något gott ur detta också  .....


11. När Du tror att hela världen vänt ryggen åt Dig,
titta en gång till,
det är troligtvis Du som vänt ryggen åt världen.



12. När Du tror att Du inte har den minsta chans att få som Du vill,
får Du det inte heller.
Men om Du tror på Dig själv,
får du Exakt som Du ville,
förr eller senare.


13. Kom alltid ihåg alla komplimanger som du fått och får,
men glöm alla otäcka gliringar.


14. Tala alltid om vad Du tycker om folk direkt till dem.
Dom mår mycket bättre av att få veta det .



15. Om Du har en underbar bästa vän,
ta Dig tid att låta vännen veta att denne är underbar.





Kommentarer
Postat av: evelina

1. Åtminstone 2 personer i världen älskar Dig

så mycket att de skulle dö för Din skull.

- Det skulle jag.



2. Åtminstone 15 personer älskar Dig på något sätt.

- Jag älskar dig på alla sätt.



3. Den enda anledningen till att någon hatar Dig,

är att de skulle vilja vara

precis som Du.

- jag vill vara precis exakt som dig, men jag hatar dig inte!



4. Ett leende från Dig kan ge lycka till vem som helst,

även om dom inte känner Dig.

- Ditt leende ger hela världen lycka!



5. Varenda kväll tänker någon på Dig

innan han/hon somnar.

- Sant, dt gör jag!



6. Du betyder allt för någon.

- MIG!!!



7. Om det inte vore för Dig,

skulle någon inte leva i dag.

- eller hur! jag orkar inte utan dig!



8. Du är väldigt speciell och unik.

- KLART!



9. Någon som Du inte ens vet existerar, älskar Dig.

- du vet att jag existerar, men fan vad jag älskar dig!



10. När Du gjort ditt livs största misstag,

kommer det ändå något gott ur detta också .....

- alla gör misstag. kommer alltid förlåta dig om du gör ngt misstag.



11. När Du tror att hela världen vänt ryggen åt Dig,

titta en gång till,

det är troligtvis Du som vänt ryggen åt världen.

- kommer ALDRIG vända min rygg emot dig.



12. När Du tror att Du inte har den minsta chans att få som Du vill,

får Du det inte heller.

Men om Du tror på Dig själv,

får du Exakt som Du ville,

förr eller senare.

- ja, dt låter sant.



13. Kom alltid ihåg alla komplimanger som du fått och får,

men glöm alla otäcka gliringar.

- Du är bäst!



14. Tala alltid om vad Du tycker om folk direkt till dem.

Dom mår mycket bättre av att få veta det .

- Eller hur! säg till om jag gör ngt fel!



15. Om Du har en underbar bästa vän,

ta Dig tid att låta vännen veta att denne är underbar.

- Berätta dt för Jossa :) hon kmr bli jätte glad!

2010-02-15 @ 21:27:36
URL: http://www.ewweffrediin.devote.se
Postat av: SofieElisabetAsp

naaw ! :)

du är underbar gumman , som tar dig tid att kommentera allt det dära ! :)

jag älskar dig <3

2010-02-15 @ 22:36:08
URL: http://perfectcute.blogg.se/
Postat av: evelina

hihi :'D<3

2010-02-15 @ 23:02:36
URL: http://www.ewweffrediin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0