problemoo!

NU har jag spenderat ca 2h på att försöka hitta några passande kläder för ikväll..
Men vad gör man om man inte har någon passande kjol, klänning eller tights?
Även att alla snygga tröjor jag äger är svarta, jag som inte ville ha svart , för det är galet oorginellt.
Så efter ett tag tänkte jag "det är ju skit samma egentligen" ;) Jag åker inte dit för att flörta och vara snygg utan bara ha lite trevligt och roligt :)
Så nu sitter jag här med ett svart linne, svarta jeanstights och en grå cardigan :P jätte uppklätt .. not

Nu återstår frågan "vad ska jag göra åt håret", och då upptäcker jag att jag har så obetydliga problem :D
så nu skiter jag i allt . sminket är på , men ser fan inte najs ut .
Men jag orkar inte bry mig :D man såg nästan bättre ut innan man fixade till sig ändå XD

Även att detta är ett helt obetydligt inlägg :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0