Vemdals weekend!

Trevliga bilder från stugan,

Notera att det blev en del drama från hemmafronten som livade uppstämmningen.. eller ?

det inspelades även några Disney- & HSM duetter .
Dock känner jag inte att någon mer borde få höra min och Joels version av en helt ny värld,
eller min och Jonas version av Breaking free, Everyday, start of something new.
De var grymma , inget att skämmas över, men jag känner ändå att det inte vore helt passande att låta hela världen kika på dem :)

Men jag bjuder på dessa bilder :

DAY ONE !

Joel goes golfklubbe-mördare
Joel

Richard och Joel

Drop dead!
Joel och Richard

Jonas shows his moves ;)
Jonas

16 åriga jag som ej fick delta i något alkholdrickande ....
jag

Mrs Richard, what's in your teacup?
Richard och Johannes

High five!
joel och Richard

No one dance like we do !
Jag och Jonas

-no comment-
Jag och Joel

KORVGRILLNING !
richard

DAY TWO

morgonpigg
Richard, Johannes och Jonas

Korvgrillning igen för Richard.
Richard

En Jonas som sändigt hade bruden i telen, gulligt :D
jonas

-no comment-
Richard


jonas

Grillning av marschmallows !
Richard

... now tell me prinsses, when did you last let your heart decide...
Joel och Jag

avslutnings bild ;D
Richard och Jonas

Kommentarer
Postat av: Jonas

Härliga bilder :) Våra Duetter var ju bara grym!:D Hands down. Vår dance var ju också awesome!:D

2010-02-14 @ 22:26:31
Postat av: Denana

Jonas fastnade med sitt feta arsle, hahaha.. nä, underbara han, och telefonen! :)

2010-02-14 @ 22:49:43
URL: http://denana.blogg.se/
Postat av: SofieElisabetAsp

Vi var grymma perfromances, nothing else to say ;D



Haha :D

2010-02-15 @ 07:34:17
URL: http://perfectcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0