19/1-10

JAAAA !
kan säga att Thomas made my week genom att flytta fram NK provet !
nu har jag bara eng läxa, spanska prov, kristallrapport och matte prov på schemat . :P

Vilken lättnad !

Men fan vad världelöst det var med syon. Hon var inte direkt bra på att hjälpa en -.-'
Hon var och pratade om I-val osvosv.
Men galet irriterande med att 200p "valbara kurser" så är 100p skolans val ;o
Rättvist?
Jag som vill välja 150p där får inte göra det då utan att söka om utökande.
Inte vill väl jag läsa internationella relationer med samhälle ? :o
Jag vill läsa matte !
fyfan, man borde få välja själv vilka kurser man ska läsa ?

Jag tror inte jag är själv över att känna såhära heller. eller jag VET att jag inte är det. ;)

Detta måste ändras på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0