Årsmöte.

Egentligen hade jag planerat in att träna sedan dansa på folketshus igår, lördag.
Men pga att jag inte kände mig tillräckligt frisk så avstod jag.
och då hade man ett muf-möte att dra på istl.

Först kom Margareta B Kjellin och pratade om Valet 2010 , riktigt uppskattat!
Margareta B kjellin

Sedan hade vi två snubbar från Gävleborg som var ordförande och sekreterare under stämman.
claes och nånclaes

Grattis till Joel Skoglund som nu har bördan som ordförande ;)
joel

Sedan har vi mig som nu är aktivitetsansvarig. Får se om man klarar av det, antagligen tidskrävande :P
jag och richard

Även Grattis till MUFs kärlekspar A-C och P-A som bildar familj och joinar
"the big guys"
Ann-Catrin och Per-Anders

OCH här är lite fler bilder :)
Isak och jagjag och richardFedrik SerberbandtJonas Melin


Kommentarer
Postat av: Segis

Jag och bilder går inte ihop :P

2010-02-02 @ 10:28:06
Postat av: SofieElisabetAsp

haha , inget fel på bilden :D

2010-02-02 @ 20:56:00
URL: http://perfectcute.blogg.se/
Postat av: Joel Skoglund

Fredrik, du blundar inte iallafall;)

2010-02-03 @ 22:29:32
Postat av: SofieElisabetAsp

gör väl inte du heller Joel ... eller ?

(svårt att se skillnad) ;D

2010-02-03 @ 22:31:14
URL: http://perfectcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0