bad day

Började med en jävla halsont i morse , knarka halstabletter.
sedan FRÖS jag hela förmiddagen, inkl. provet i aulan . Men matte provet gick hyfsat ändå. :)
Man hade iafl dragit på sig ont i huvudet och feber till eftermiddagen.
Men jag kände inte att jag skulle åka hem , så jag pinade mig igenom de tre lektionerna.

Hade egentligen planerat att umgås med efterlängtade Sofie Tällberg efter skolan , men där fick man dissen ;)
Drog istl en Hot Chili med joel och Gustav, sedan hänkade man på MUF styrelse möte :P

Sedan träning, dock att man inte kunde delta så pass mycket som man vela. Hade flera gången funderat på att åka hem och sova istl, men kände att jag ville dit :)

Nu har jag fått någon Thai-medicin som tydligen ska hjälpa, och hoppas att jag är bra tills i morgon.
För då ska jag plugga , och ev. filmkväll :)

HARE <3

Kommentarer
Postat av: Isa

Kunde inte komma på filmkvällen, sry!

2010-01-26 @ 19:23:44
URL: http://isabelleandresen.blogg.se/
Postat av: SofieElisabetAsp

lugnt det , ska väl dra i hop nån igen snart , men intte innom so short notice :D

2010-01-26 @ 22:45:49
URL: http://perfectcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0