new phone

Eftersom min älskade mobil har blivit skrot har jag införskaffat mig ifrån bror en ny sådan :D

För någon dag sedan pajjade högtalaren , så jag inte hörde när jag pratade i den. -> det går inte att ringa.
Igår pajjade joysticken, så det gick inte att gå nedåt.
I dag pajjade knapparna, det gick inte att tycka på 3,4,8,9 . -> jag kunde inte skriva in min PIN och komma in i mobilen -.-

Så nu ser min mobil ut såhära :
ny mobil
Jag tycker den verkar helt OK , lite svårt att skriva sms, men jag vänjer mig väl.
Ett plus är den riktigt snygga knappsatsen ;) haha

Kommentarer
Postat av: Anny

Riktigt snygg va den ^^

2010-01-18 @ 08:11:50
URL: http://strongbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0