Glada Hudik @ Ockelbos bröllopsfirande

Nu har "glada" Hudik visat upp sina talanger i Ockelbo :D
där bland annat jag fanns på plats tillsammans med resten av Allstars :D
Riktigt härlig dag!
Och jag blev faktiskt överraskad över att de andra från Hudik faktiskt var så duktiga ! didn't know
Underbart, där tog vi dom med storm ! ;) Tihi

Steek i solen! riktigt het förmiddag!


Massa små prinsar och prinsessor :D


Oskar Gyllenhammar gör sitt 32:a framträdande på hans 100 gig på 100 dagar - tour


Avslutar med en bild på mig och Claris
konstaterade att jag inte blir bra på bild xD



Kommentarer
Postat av: Clara

hahah! att Vi inte blev bra på kort alltså ;D <3 Härliga bilder! :)

2010-06-18 @ 23:08:56
URL: http://radical-illustrations.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0