29/3-10

TRÖTT- ordet som beskriver dagen bäst..

Ska försöka plugga matte ikväll, så skönt att inte ha träning! det skulle inte gått hem just nu . :P

I morgon ska man fylla på käften med metall, sen är det styrelsemöte, som jag endast deltar på om jag får matten avklarad ikväll .. tveksamt.. :/

Även att det tydligen blir gfest på torsdag ändå ?! :S
Då skulle jag lätt ha köpt dom dära älsklingsskornasomvarsupersnyggamensuperdyra i Kista, även kollat på en festklänning. Kista gallerian med 137(!) affärer ! :O det var azum

Så på torsdag kanske man skippar eftermiddagen och följer med på shopping i Valbo , för att hitta nåt snyggt till kvällen. Men nackdelen är att då kommer jag vara helt slut på kvällen XD
jobbigt .. vet inte hur jag ska göra :/

Kanske ska man skippa hela gfesten och spara pengar? :D yay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0