CHEEERDANCEEE! :D:D:D:D

TAGGA !
sista träningen innan DM var idag, och jag sätter inte alla pirruetter ?! vad händer ? :O
Även bara för att gnälla av mig lite; så är det lagomt kul att man :
1.
lider av benhinneinflammation(inte så jätte allvarligt än så länge) men hoppar jag en massa utan skor så vill man nästan sätta sig och gråta :D yay! ..
2.
Lyckades skaffa mig sträckning förra veckan , som jag konstigt nog inte kände av förän dagen efter :S och jobbiga är att det är på 2 ställen ! både i muskelfästet i höger spagat typ, och sen i höger "splittmuskel".
3.
Gjorde illa knäét sista 3min på träningen idag . alltså inte sånna hära feta blåmärken ont, som man alltid får . utan att det typ gör ont när jag vrider :S , men jag tror det går bort tills imorgon :D

I övrigt så var vi grymma idag :D
Jag är sjukt taggad, och trivs mycket bättre i hela gruppen än tidigare ;)
Det kommer bli awesome!

Linnea , emma och marlene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0