första dagen på lovet ... helt slut

Jag känner mig fan tröttare efter denna dag än vad jag brukar göra efter en vanlig måndag-skoldag .

Helt sjukt.

Iaf så var det grym träning. Jag blev helt död.

+ Jag börjar sätta pirruetterna+fouteerna (stavning)
- Min benhinneinflammation börjar söka sig tillbaka. finns fan inget värre ...



I morgon
bär det av till Gävle, för ett besök hos mormor, samt har morsan ett "ärende" :P
Så jag och pappsen funderar på att åka och kolla på MC:s , bara för att jag funderar starkt på att ta ett lätt-MC - kort till våren :D och blåsa om alla fjollor som sitter på deras trimmade bögpulkor ;)

Ev. om jag hinner blir det SHOPPING !

Jag är såå sugen på att införskaffa mig några nya skor :)
Speciellt när Jossa köpt världens snyggaste stövlar :o Jag måste köpa högre annars blir jag fortfarande typ 11cm kortare XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0