bad day..

Kass dag!
eller den började bra med ett MVG på Kim Novak bokfrågorna ;D

Sen gick det nedåt.
Kul att jag missade bussen efter jag varit och gymmat.
Ännu roligare att farsan vägrade hämta mig.
Roligast var ju att jag fick vänta över en timme på att morsans gympa skulle sluta.
Även fett kul var att hon åkte förbi mig när hon skulle hämta mig xD

Så den här eftermiddagen var bara konstig, och jag tröstade mig själv med chocklad , vilket jag inte brukar göra :P


Nu får man tagga till inför morgondagen som kommer vara Nationella Matte A och sedan UTSPARK!
Jag har höga förväntningar, men bad feelings :/

Även att jag nyss kolla kalendern och insåg att det är Matte B nationella på tisdag! PANIIIK
Det är fettfettfett mycket i skolan nu .. skjut mig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0