Blogg uppdatering

Nu som man ska blogga igen ? :D
pallade faktist aldrig igår .
Men en grym eftermiddag fick man till iafl. Med MUF hade vi en grym talare från Calmar, Karl Holst. Och sedan hade vi en grym Bowling ;D där jag var näst bäst :D yay

Idag är jag helt slut xD
först konditions grej på idrotten, där man fick kolla pulsen osv.
Sen drog jag mina trötta ben ner till gymmet en stund :P
känner att min kondition är aldeles för dålig för att orka tävlingsdanser 3 gånger i morgon XD
Men det går nog ändå :)

så UPPVISNING I MORGON ! don't miss it ! :D
en hel dag från 9-21 ungefär i Hudik i morgon xD tungt ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

svar : jag älskar dig!

2010-05-07 @ 21:46:55
URL: http://www.llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0