fullbokad dag

tänkte ta och gymma i morse, men sen kom jag på att det är tisdag och då har jag ingen träning , så då kan jag göra det efter skolan ... eller ? tråkigt att när jag kom på att jag är fullbokad hela eftermiddagen så var det redan morgon och too late xD

Dagen:
Skola till 16.00
MUF styrelse möte 16.30 - ca18.15
Käka en macka på Jambo 18.30-19.00
Julle möte(inför EM) 19.30 - ca 21.00

Och nu sitter jag hemma och är helt slut , och egentligen behöver plugga kemi, eftersom jag har ett ganska så betygsavgörande(?) prov i morgon. Men mina ögon och huvud säger ifrån, så jag antar att jag får lite på mina nu varande kemiska kunskaper ;)

Måste tillägga att genom bara idag så har jag planerat in sjukt mycket:
Kampanj tisdag
Ev. talarkväll torsdag
Dansa i Ockelbo 17 Juni
Beachcup 3 Juli
Jullebulledag obestämt
Aktiviteter i MUF obestämt

+ antagligen, EM 8-13 Juli

I love my life, ni skulle bara se min kalender xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0