Gr8 day !

Varit i Bollnäs på Street Workshop, med Anny Backlund och Julia Stridh .
Sjukt rolig dag iafl ! Bortsett ifrån det regniga vädret :P
Danserna som vi fick prova på var:
  1. Break - lite grunder, det var sjukt svårt och gick sjukt snabbt! även att jag seriöst höll på att garva sönder när vi skulle ligga på golvet och improvisera dans till musiken när vi låg ner xD vi bara snurraderunt och sparkade i luften typ xD såg så sjukt kul ut !!
  2. Locking - Verkligen min favorit av danserna. Det blev lite mer koreografi aktigt.. fett kul, men även där gick det inzainly snabbt !Jag å Anny ägde iafl sönder :D
  3. House - Det var lite knepig takt :S jag var sjukt slut då, så kollade mest på. Men det var mycket steg ;D

Bortsett ifrån dansen så var ju bussresan hem ganska najs..
3 trötta julletjejer som går på godis och cola xD jag tror jag skrattade så jag nästan ville kräkas :O haha :D
UNDERBART ! :D


Kommentarer
Postat av: Anny

sjukt roligt hade vi! :D

hahahah <3

2010-05-24 @ 08:20:11
URL: http://strongbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0