I'm so good I'm so good ! :D

Dagen började med ett inställt utvecklingssamtal, som sedan följdes upp med Spanska nationella. ursh !

Det var väldigt kort , men knepigt prov :S men G får jag ju alltid iafl. :P

Men sen kom grejen som gjorde min dag... MATTE A NATIONELLA !.....
Del 1 = underbart! fullpott på breddningsuppgiften(så sjukt chockad, jag som tvekade på att jag skulle få en ¤)
suraste var ju att jag missade ett jävla G poäng! det förstörde min glädje xD

Del 2 = gick lite kassare.

Men tillsammans så blev det  MVG, jag säger det igen MVG!!!!
WIHO , känner att jag gått runt och halvt skytit om det idag, men blev så sjukt nöjd :D

Matte B nästa, men där nöjer jag mig lätt med ett VG :)

Kommentarer
Postat av: jossa

SLUTA HA FÖR HÖGA KRAV PÅ DIG SJÄLV ;O haha, du är ju grym ändå ! <3

2010-05-25 @ 10:32:28
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0